Модуль 9:
У Девятому модулі я
розглянула можливості організації диференційованого
навчання елементами здійснення диференційованого навчання під час впровадження
мого проекту « Чи можливо вижити в
Стародавній Спарті».
Для обдорованих мною було розроблено такі завдання учням: створити блог до
даного проекту. Підготувати презентацію. Яку учні повинні захистити, як
груповий проект. Під час підготовки такі учні очолюють групи учнів та готують
однокласників до участі у захисту проекту.
Для слабо встигаючих учнів я підготувала такі завдання : готують картинки
для оформлення презентації, працюють з
контурними картами.,під час яких учні удосконалюють свої навички роботи
з картою.
Такм чином учень знаходиться в центрі навчального процесу та є його
активним учасником.
Немає коментарів:
Дописати коментар