пʼятницю, 18 грудня 2015 р.


Модуль 9:
У Девятому модулі я розглянула можливості організації  диференційованого навчання елементами здійснення диференційованого навчання під час впровадження мого проекту « Чи можливо вижити в  Стародавній Спарті».
Для обдорованих мною було розроблено такі завдання учням: створити блог до даного проекту. Підготувати презентацію. Яку учні повинні захистити, як груповий проект. Під час підготовки такі учні очолюють групи учнів та готують однокласників до участі у захисту проекту.
Для слабо встигаючих учнів я підготувала такі завдання : готують картинки для оформлення презентації, працюють з  контурними картами.,під час яких учні удосконалюють свої навички роботи з картою.
Такм чином учень знаходиться в центрі навчального процесу та є його активним учасником.

Немає коментарів:

Дописати коментар